Thaifood

Nästan nyss hemkommen från Nina. Va jag och Nina bara som beställde thaimat o snacka lite, kolla på tv och så, sen kom Michelle en stund också så snacka vi lite till och kollade tv:)
Sen blev hem ganska tidigt, skönt ändå. Blir så himla trött av detta vädret som ändras hela tiden. Idag har det regnat mestadels av dagen men ändå varit t-shirt varmt typ.. Jätte fuktigt i luften som det var i somras typ, mitt hår såg ut som ett fågelbo eller nåt..

Idag var INTE en bra dag förutom eftermiddagen/kvällen.. Jag mådde inte super, min värdpappa mådde inte bra alls och tjejen mådde inte heller så bra vilket gjorde henne väldigt gnällig. Så hela dagen har i princip bestått av gnäll och bråk mellan barnen. Äkta syskonkärlek... eller...?
Blev lite för mycket där ett tag och jag bestämde för att göra lika dant som killen och skrika och gnälla, då blev han minsann tyst och stirra bara väldigt chockad på mig..  Sen uppförde han sig otroligt bra resten av dagen faktiskt:) haha. det får man ta och försöka fler gånger...

Nej nu ska jag sova för börjar bli hungrig igen och vill inte gå och småäta en massa precis innan jag ska sova.. haha.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0