höst?

Det ska ju va höst nu men är väl fortfarande en 25 grader eller nåt, riktigt varm iallafall! Blir så förvirrad.. vet ju aldrig vad man ska ta på sig för det är ganska så kallt om mornarna och på kvällarna.. så blir klädbyte en sådär 3 gånger dagligen eller nåt.. haha.

Iallafall, ganska trött idag är jag. Jobbade kväll igår.. eller jag jobbade som en vanlig tisdag men istället för att sluta 6 så jobbade jag typ till midnatt.. Värdföräldrarna var ute på middag och bio så. Fast det var okej, vi kollade bara på film och åt o så, sen la jag barnen runt 9 och satt själv o kolla lite tv och så.. Killen har haft lite problem med att sova ett tag nu så han vaknade väl 4 gånger eller nåt, men va bara att ta honom tillbaks till sin säng så somna han typ på 1 min igen..
Fick ett biopresentkort som extra tack för jag var snäll och passade barnen lite längre än tänkt, väldigt uppskattat!:)

Så barnen var uppe tidigt idag och har varit ganska så gnälliga idag.. Men killen sover iallafall nu och även jag råkade somna när jag skulle lägga honom och tog väl en halvtimmes nap eller nåt.. haha, skönt var det iallafall:P
Nästan direkt när vi hämtat upp tjejen vid bussen blir det bara hem och byta om och snack snabbt sen är det dags för hennes dansklass och när vi kommer hem från den slutar jag nästan.
Sen blir det att köra direkt till Nina som ska ha en gamenight, vad hon nu exakt menar med det:P blir väl att spela lite roliga spel o käka och så kan jag tänka mig:)

Nu ska jag gå och sätta mig ute lite och njuta av vädret! Kanske blir en delicatoboll från Ikea också;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0