12 april

Helgen i Silver bay var hur bra som helst:) Härligt folk, god mat och roliga o lata klasser, kunde inte blivit bättre:P
På vägen dit stannade vi efter mindre än en timme för glass... haha. sen stannade vi på ett outlet nåstans, tydligen var vi fortf i massachusetts precis på gränsen fick vi reda på efter att Tine vevade ner rutan och frågade en random tjej vilken stat vi var i..  haha.
Kom fram redan vid 4 eller nåt, fick vårt rum o träffade snabbt massa folk. nytt folk och några jag träffat innan som bor i närheten av mig eller som bor längre bort som jag bara träffat nån gång innan.
Även en tjej som nog är i den värdfamiljen som jag nästan sa ja till i new jersey! Sjukt hur liten au pair världen här är ändå..

Klasserna var jättebra och roliga.. kanske inte lärde mig supermkt men jag hade en perfekt och avslappnad helg med massa kul, som en minisemester kändes det:) Har inte ätit så mkt på länge kan jag dock säga.. allt man gör på weekendclasser är att äta har jag kommit fram till.. frukostbuffé, snacks, lunchbuffé, snacks, middagsbuffé, snacks, glass, osv.. och sen började det om igen. haha.

Igår var det förresten riktigt varmt ute, över 20 grader igen! och idag är det väl ok fast det är grått och regnar.. hoppas på fint väder resten av veckan!




På outletet fick vi alla för oss att testa samma klänning:D haha. 
bara svenja köpte den dock:P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0