16 månader

16 månader i USA idag, 2 more to go.. med jobb iallafall! Sen en månad med lite slappande och spontana saker hoppas jag, och sen mammas och min resa som jag längtar så otroligt till:D
Så idag om exakt 3 månader är man på svensk mark igen!

Är på riktigt  bra humör idag faktiskt! Solen skiner och det är 15 grader eller nåt ute.. varmt iallafall! Nyss skypat en lång stund med Steffie, och mamma innan dess, sitter o äter världens bästa rocky road glass, så vad finns det att klaga på egentligen?:)
Ska snart hämta upp barnen men bara 2½ jobb kvar då. Hämta på preschool sen hem om snabbt och sen iväg på karate.
Och ikväll måste jag packa för imorgon vid 10 kör vi iväg till Silver Bay, ska bli riktigt skönt och kul:)
Har inte gjort min läxa än men bestämde mig för att jag inte orkade stressa med det nu så lämnar in den efteråt istället:P

Jag och steffie pratade om musik, att jag har noll koll på musiken där hemma nu och inte känner igen nån svensk låt från de senaste 1½ året. fick fråga vem som vann idol och sen är det ju den lilla killen från melodifestivalen, Erik saade eller nåt, var kom han ifrån liksom?? haha. aja, mkt att ta igen när man kommer hem!

Här är iallafall några låtar jag lyssnar flititg på för tillfället!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0