Färdig bokat!!:D

Jaaaaaa!! Nu har jag och mamma bokat klart allt för min resemånad! so excited!!:D
Mamma kommer hit till Boston den 18 Juni. Blir först lite tid i Boston då vi bland annat ska göra vår whalewatch igen som ju blev lite misslyckad sist:P
Sen blir det San Francisco - LA - San Diego - back to LA nån dag - Las Vegas - Grand Canyon - Vegas igen - sen flyg till New York och firande av 4th of July i NYC!!:) Sen tillbaks till Boston den 5e Juli och tillbringa sista natten hos min värdfamilj, sen går flyget hem till Sverige den 6e Juli.
Så landar på svensk mark igen nån gång den 7e Juli efter 1 år och 7 månader på amerikansk mark. Gud, tror aldrig jag har befunnit mig i ett och samma land så länge utan att lämna nån gång. Normalt blir det ju nån resa varje år eller åtminstone Danmark:P

Så glad att allt är bokat nu, för då känns det verkligt och jag vet att det bara är lite mer än 2 månader kvar tills allt detta:D Så mycket att se fram emot!
Kände mig lite hängig i helgen, vet inte vad det berott på men min piercing är ju infekterad, eller den var värre innan så vet inte om de berodde på det också kanske.. men nu börjar man bli positiv igen:)
Och bara 2 dagar kvar av denna arbetsveckan, för åker till Silverbay i upstate New York för weekendclass på fredag morgon. Åker med svenja och två andra tjejer så ska bli kul med roadtrip dit och sen en rolig helg där för att få mina sista 3 credits:)

Måste också säga att om ni letar efter resväskor så åk till Walmart!! Köpte en jättestor resväska där i helgen som kostade 50 dollar, men hade 20 i presentkort där så betalade bara 30:) Och dessutom fick man !5! väskor! Eller det var ju den stora + 4 andra. För inuti fanns en mindre rullväska som är perfekt för carry-on luggage, och sen fanns där typ en weekendbag, en annan mindre väska som hade passat bra för min dator o lite annat, och sen en necessär typ.. riktigt klipp jag gjorde där måste jag säga!:)
Känns så skönt, nu har jag 3 stora resväskor + liten rullväska + massa annat, så tror jag ska få ner alla mina saker nu:P haha.

Och ett annat tips! Var på bio i helgen och såg 'Limitless', säger bara en sak: SE DEN!! Verkligen superbra film! man ville bara se mer och mer och den var så bra och spännande! Den har premiär i Sverige 29 april tror jag mamma sa. Så den måste ni se:)

Nej allt för denna gången, ska skärpa mig med bloggningen igen. Men det går lite upp o ner, ibland känner jag helt enkelt inte för det eller glömmer bara bort det.
Men nu är det ju bara 2 mån kvar här så får ju göra mitt bästa för att skriva ner alla minnen nu:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0