IKEAs påskbord

åhh så gott det var! Nyss hemkommen från Ikeas swedish easter smörgåsbord. så underbart med lite riktig mat!:P åt kötbullar, prinskorv, kokt potatis, potatismos, sås, skinka, ägghalvor, lax, och massa massa mer.. och sen daimtårta och gräddbullar. och nu är jag äckligt mätt. haha. fast det var det värt!:D

Idag tar jag det bara lugnt hemma, har haft jobbig huvudvärk hela dagen.. Tog barnen till en park innan med stor lekplats och såg nyss att solen tog ganska mycket.. fick första brännan! haha. knallröd på bröstet med märke från tröjan o pannan såklart som alltid...

Igår hade jag förresten en superdag! Tog tjejen till mallet när killen va i skolan så v åt lunch där, hon lekte lite på lekplatsen där inne, vi kollade på valpar i djuraffären, åt glass, kollade i build a bear, lekte i Lego affären där vi även träffade på Nina o hennes värdbarn igen och lite så. Var där nog 3-4 h.. haha. men det var ett bra sätt att fördriva tiden och hon sa att det var en av dem bästa dagarna hittills så de va ju bra:D

Nej nu ska jag kolla klart på Ramsay's kitchen nightmares. älskar när han skäller ut alla:) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0