Movies

Satt och tänkte här om dagen på hur många filmer jag egentligen sett på bio här i USA. Går på bio ganska ofta hemma får man väl säga men här har det varit extremt. Är väl en sån au pair sak, alla au pairer går på bio typ hela tiden här.
Skrev iallafall ner alla jag kunde komma på, bara för skojs skull sådär. Sånt man gör när man har lite tid över eller är väldigt uttråkad:P haha

Dessa filmer har jag iallafall sett på bio sen jag kom hit december 2009

Leap Year
Did you hear about the Morgans?
Extraordinary Measures
The Last Song
Valentine's Day
Shutter Island
Alice in Wonderland
She's out of my league
Sex and the city 2
Eclipse
Killers
The Karate Kid
Knight and Day
Inception
Eat Pray Love
Easy A
You Again
It's kind of a funny story
Due date
Life as we know it
Morning Glory
Harry Potter and the Deathly Hallows part 1
The next three days
Love and other drugs
The King's speech
Black Swan
Little Fockers
No strings attached
Big Momma's house 3
Red riding hood
The roommate
Hall Pass
Limitless
Source Code
Scream 4
Madea's Big happy family

Och många fler som jag inte kan komma på just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0