Six flags & Easter

Glad påsk i efterskott, eller nåt:) Här hade vi påskmiddag i söndags, den dagen amerikanare firar påsk. Hemma har många väl påskmiddag på lördag vad jag minns?
Och tidigare under dagen var vi på Six Flags New England jag, Nina och hennes syster, andra Nina, och Alina och hennes kompis som också var och hälsade på från tyskland. Körde redan 8.30 på morgonen och var där strax efter 10. Kändes som vi åkte allt, och knappt några köer, men var ändå färdiga runt 3. Bra så man hann hem till påskmiddagen:)

I lördags var jag på legacy place med Djamila, såg Madeas big family eller vad den heter, ganska rolig!
Sen var vi och åt och sen hänge vi lite hos djamila på kvällen.
Och i fredags var vi ett gäng som åt på cheesecake factory bara..

Idag är det 25 grader och sol! så underbart, äntligen!! Satt ute i en timme o skypade med mamma men tror det räcker för idag eftersom jag alltid bränner mig direkt..

Nu är det bara typ 5 arbetsveckor kvar och 7 veckor tills mamma kommer och vår resa äntligen kan börja! can't wait!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0