time flies

wow, igår var verkligen en lång dag. Tjejen går i skolan förmiddagar nu ons-fre denna veckan för dem har föräldrarkonferenser eller nåt på eftermiddagarna istället. Det gillas inte!
Blir så stressigt på morgonen med frullen, se till så dem är redo och påklädda osv. o sen visste vi inte exakt när bussen skulle komma heller eftersom hon aldrig åker med den på morgonen.
Så vi fick vänta vid 'busshållsplatsen' i en halvtimme när jag skulle hämta upp henne för tydligen tar det betydligt längre tid att köra hem än vad jag trodde.. suck, men nu vet vi ju.

Och idag har killen skola också, så nyss lämnat av dem båda och nu är jag ledig fram tills 12 istället då tills jag ska hämta upp henne. Men sen är det fyra timmar tills vi ska hämta upp killen...

Igår lekte jag med honom i 3 timmar på morgonen innan vi hämtade upp henne, sen ville dem till the childrens museum även fast vi var där i måndags också... haha. så dit blev det igen, i typ 3 timmar!! träffade iaf Nina där o hennes ena värdbarn så gjorde ju det lite roligare för mig också:P

Så just nu väntar jag bara på att städerskorna ska gå så jag kan gå ner o käka frulle, sen blir de lite skypedates:)
Känns förresten som dem var här o städade förra veckan.. kan inte fatta att det redan gått 2 veckor igen.. tiden bara flyger iväg! o imorgon är det fredag igen!
Efter denna veckan har jag 7 veckor kvar att jobba.. 35 dagar. fattar ni hur fort det kommer att gå??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0