underbaart

Ledig dag!! typ. Ställde klockan imorse och trodde att jag skulle göra killen iordning för dagis och köra honom dit, men när jag kom upp sa min värdmamma att hon kunde köra honom istället.
Men att jag kanske kunde hämta honom i vanlig tid om jag hade tid. haha, så det var väldans snällt!
Så, har varit ledig hela dagen fram tills nu, ska köra iväg vid halv 4 och hämta upp honom och sen så kommer min vmamma och tjejen hem ungefär vid den tiden också, sen ska tjejen på sleepover ikväll så dem ska fixa iordning för det och killen ska ut och äta med föräldrarna eller nåt. Så väldigt najs dag får man väl säga:)

Det är jättetrist väder här idag vilket är lite synd för annars hade jag gärna spenderat min lediga dag utomhus med lite solsken.. Saknar philly lite på det sättet. Var ju så varmt vid den här tiden förra året:( typ högsommar.
Började i mitten av mars med 25+ och sen höll det i sig resten av sommaren.. Och nu är det snart maj och vad har vi haft, 4-5 dagar som varit runt 20 grader kanske, och några med 15+ och sol. Men inte mycket att hurra för.
Det är fint att bo här men jag är inget big fan av New Englands väder får jag väl säga..

Fast om mindre än 2 månader är jag redan iväg på min resemånad och till dess ska det väl minsann vara varmt!:) Iallafall på västkusten! 31 arbetsdagar kvar nu...
På lördag blir det eventuellt Six Flags New England. Tror inte det slår Six flags New jersey men kul dagstripp ändå!

Så, två dagar kvar av springbreak efter idag. Veckan har ändå gått snabbt och igår tog jag barnen som sagt till chuck e cheeses. Somnade i bilen påväg dit så lät dem sova en timme i bilen eller så när vi kom dit så det inte skulle bli några sura miner. Var där i mer än två timmar och käkade pizza och testade alla spel såklart:) det är en helt galen plats att vara på under lov kan jag säga. så sjuukt mkt folk.

Nej nu ska jag kila iväg!
Hörs snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0