Utgång och Yann Tiersen

Än en gång minns jag inte riktigt sist jag uppdaterade. men var inte så längesen den här gången!
Iallafall så hade jag en superbra helg. Är ju torsdag idag så snart helg igen, men ja, bättre sent än aldrig..
I fredags så gick jag och Clara ut i Boston. Blev Venu, var en bra klubb får jag säga:) Hade modevisning och allt så det var kul! Men har aldrig upplevt sånt kaos på en klubb när alla skulle hämta ut sina jackor.
Var bara en stor hög med folk som tryckte och knuffades värre än på en rockkoncert.. sktläskigt. och tillslut kom clara fram och hade min biljett med så hon sa att hon hade våra jackor så jag försökte följa efter henne ut ur folkmassan. Men då tog en kille tag i mig o började knuffa mig åt andra hållet, prata på spanska till mig och skratta massa. Fyfan vad lack jag var då, fick panik och försökte komma loss, skrek nog till honom på alla språk jag kan..haha. slutade med att jag slog till honom i huvudet och skrek nåt inte så trevligt o då släppte han mig.. haha.
Och när jag äntligen kom fram till clara så hade hon inte min jacka, hon sa att den måste ramlat ner på golvet när alla knuffade henne eller så fick hon aldrig tag i den. fast då hade jag ju inte min biljett längre så lite lätt ångest där. Fick pressa fram mig igen mellan allt folk o då såg jag att den låg på golvet på insidan så fick berätta vad som hände men dem trodde först inte mig så fick berätta både vilket märke jackan och kavajen var från innan jag fick dem.. haha, galet. Men de var en bra kväll iallafall!
Sov hos Clara och på lördagen gick vi på lunch igen på Asia treasures buffé tsm med Nina och Djamila. Sen körde vi alla till mallet där vi mötte andra nina och en ny au pair.. Kunde  bara stanna en stund eftersom jag skulle passa barnen på kvällen. Så jobbade från 4-1 på natten.
Och sen på söndagen blev det födelsedags lunch på Bertuccis och sen mitt clustermöte som Clara och Marcela följde med på. Alltid lika trevligt:)
Efter mötet drog jag och Clara på bio och såg 'No strings attached'. Riktigt bra film det där!!:)

Och nu resten av veckan har väl inget speciellt hänt direkt. Alla hjärtans dag i måndags. Hade vår vanliga Gossip girl kväll hos Nina bara att vi åt godis och kakor för att "fira" lite extra:P

Och igår var jag och Nina och såg Yann Tiersen på Royale i Boston. Var helt ok men var besviken ändå.. Inte som vi hade förväntat oss och det tog så himla långt tid innan han började spela. Förbandet sög riktigt mycket och det såg ut som alla höll på att somna.. haha. Så var hemma vid midnatt och nu imorse kom städerskorna kl 7 så det var bara att se till att vara vaken.. Är ganska trött nu kan jag säga.. har åkt på värsta förkyldningen igen också.. inget vidare.
Nej nu närmar sig klockan 8 och det är dags att börja en ny arbetsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0