Back in Swedeeen

Då var man hemma då. 4 dagen hemma faktiskt! Kom hem i torsdags den 7e. Det blev inte så mkt skrivande under resandet ändå. Fanns inte så mycket tid över. Men resan var toppen iallafall:D LA, san diego, vegas, grand canyon och allt var hur bra som helst!
Och jag åkte hem med 3 incheckade väskor och 2 maxade carry-on väskor, haha. Fast i did it!! Ingen övervikt.. eller på handbaggaget var det men hon var supersnäll som checkade in oss och sa att det var ok ändå utan att betala extra!:) Och dem andra väskorna hade jag också tur med.. en stannade precis på 23 kg så det var nära där:P
Och steffie och sandra stod på flygplatsen och överraskade mig! så hima söta!! med balonger och allt:D
Och i fredags var jag lite med steffie och sen skulle vi förfesta hos sandra innan utgång. Har ju aldrig varit i hennes "nya" lägenhet, som hon haft i 1 år eller så men:P ny för mig iaf! så ville kolla runt lite, men då sa hon att jag måste kolla i sovrummet först, så när jag öppnar dörren där så står alla där!!:D snacka om att jag blev överraskad!! Så himla roligt att träffa alla igen och så gulligt att fixa en överraskningsfest sådär!! Fattar inte hur dem klarade att hålla det hemligt även om det var nära några gånger sådär;)

Så, jag saknar usa och alla där. Men det är SÅ härligt med riktigt mat!! God ordentlig mat. Kommer dröja länge tills jag äter nåt friterat igen kan jag säga!! Redan varit på Jensen med steffie och sandra samma dag som jag kom hem:D haha.
Var uppe mer än 30 timmar den dagen eftersom jag landade runt 9 på morgonen och flög ifrån Boston 17.30 dagen innan. Men kunde inte sova alls på planet så..
Sen blev det utgång på KB i fredags efter förfesten hos Sandra, lika kul som alltid!:D
Och igår var jag och steffie på Falsterbo horseshow och mötte upp lite gamla stall-kompisar en stund. Sen hemma och fixa till sig igen och sen tillbaks till falsterbo igen. Förfest i höllviken och sen blev det tältet på kvällen.

Och idag är det mammas födelsedag! så GRATTIS:) Vi ska ut och äta nu ikväll så ska faktiskt pysa nu och fixa mig! Ska se till att få upp lite bilder från resemånaden och så när jag har en stund över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0