Kalajs

Igår hade vi lite kalas för mig här i stugan. Fyllde ju 23 gamla år i tisdags... American barbeque var temat:) Riktigt gott var det! Blev hamburgare, korvar, coleslaw, potatissallad, pommes och massa tillbehör och majskolvar, cornbread osv! Och sen brownies, chcolate chip cookies, peanutbutter cookies, peach cobbler osv till efterrätt!:D

Det är så skönt med söndag måste jag säga. Denna veckan har ändå varit ganska lugn men gillar ändå myssöndagar då man faktiskt inte känner sig tvungen att göra något!

Har en del att göra i veckan så och helgen är redan fullbokad så. Torsdag blir det konsert i Helsingborg med Sandra. Håkan Hellström och The Ark! Ska bli kul!
Sen på fredag åker jag och mamma ner till Ystad Saltsjöbad för en spadag:) Ska komma en makeup artist och visa vardagssminkning och kvällssminkningar och sen relaxande i spa:et. Och på lördag innan vi checkar ut står massage på schemat:)
Och på lördag kväll är det filmkväll hos Gaby planerat och sen kommer farmor och faster över på middag på söndag.

Nej nu ska jag ta och gå ut lite och passa på att njuta av solen och äta lite left over brownies sådär tror jag:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0