Baltimore & avskedsmiddag

Kom hem från Baltimore i måndags kväll. Såå trött, lång och jobbig bussresa som jag försökte sova mig igenom men.. Och så sorgligt att behöva säga hejdå till Julia:( vet inte när jag kommer att se henne igen ju..
Fast vi hade en toppen helg iaf:) Så glad att jag kunde hälsa på henne så vi fick chansen att tillbringa några sista dagar tillsammans!!
Hängde vid deras pool hela söndagen och brände mig väldigt mkt igen:( sen gick vi till cheesecake factory på kvällen..
Kom hem till ett kallt Boston från 90+F i Baltimore till 60+F om ens det i Boston.. Idag är det iallafall lite soligt, men ska nog hålla mig borta från solen ändå så brännan kan lägga sig lite..

Igår var det avskedsmiddag hemma hos Nina, var för henne men ändå typ för oss alla:P Grillade och hade det väldigt trevligt iallihopa:) Fast känns så himla konstigt att vi bara kommer att träffas en gång till alla tillsammans innan folk börjar åka hem.. Jag först ut. Så på fredag ska vi ha en till avskedmiddag typ på cheesecake factory..vet inte riktigt hur många vi blir, har bjudit in folk hit och dit så det kan bli kul:)

Berättade jag förresten om konserten jag var på förra torsdagen?? Var ju och såg Natasha Bedingfield och Kate Voegele i Boston och dem var hur bra som helst! Fick till och med ett foto med Kate:) Nej nu ska jag försöka ta tag i lite saker här.. kaos här nere och måste fortfarande packa, göra klart en sak som jag ska ge till min värdfamilj och massa annat.. Bara 3 dagar kvar nu typ:D can't waaait!!



Jag & Kate Voegele:)


Jag och Julia


Erika (nya au pairen i min familj), jag och Nina:)


Anke, Erika, jag, Nina, Svenja, Nina och Alina:)


Kommentarer
Postat av: Sara

men guuud så coolt att du fick träffa Kate Voegele!:D

2011-08-28 @ 18:53:18
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0