En dag...

Nu är det bara en dag kvar. En dag kvar att jobba! På måndag tänker jag hänga med min värdmamma och nya au pairen lite och säga hejdå till lärarna på killens skola och så, och på måndag är det ju 6e juni vilket officiellt är mitt slutdatum som au pair.

Sitter förresten förtillfället i köket och väntar på att min värdmamma och barnen ska komma hem med Erika, den nya au pairen som dem åkte för att hämta upp.
Dem skulle dock hämta henne 19.30 och den är nu 20 i 9.. Fick ett sms att dem stannat för mat på vägen.. Lite störigt bara eftersom jag egentligen skulle möta upp Djamila och hennes mamma ikväll istället eftersom vi fick ställa in det igår pga tornado varningen..
Dem ville ses vid 8 men jag fick tacka nej för jag ville vara här och spendera tid med Erika. Men nu kommer dem ju inte förräns om en halvtimme eller så ändå, så då hade jag ju hunnit dit iaf en timme och träffa dem.. störigt:(
men men, hoppas dem kommer snart iaf, börjar bli uttråkad och jag är också hungrig.. kanske skulle laga nåt, men har sån hemsk magknip för tillfället så vet inte om jag känner för nåt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0