Exalterad!!

Guud, jag längtar så!! Nu är det bara 1 dag kvar kan man väl säga!! Eller nästan 2, mamma landar lördag kväll..
Men åker in till Boston redan under dagen och lämnar av väskan och så, kanske ska kolla Bruins-paraden som ska va där då:) Sen hämta mamma på flygplatsen:D

Ikväll var hela familjen ute på "goodbye dinner", typ. Gav min värdfamilj en scrapbook blandat med bilder och text från året, lite recept osv, var väldigt uppskattat iallafall vilket var kul!:)

Klockan är nästan 1 på natten igen men jag känner mig inte alls trött.. är på så gott humör hela tiden och vill bara att tiden ska gå fort nu, vilket den ifs gör, men ändå:P
Fick lite panik där ett tag imorse när jag skypat med mamma om hur jag ska hinna med allt jag måste ha gjort innan lördag, men nu känns det plötsligt hur lugnt som helst, nästan..
Skypade lite med steffie också:) och sen så gjorde jag klart scrapbooken vilket tog ganska långt tid, tvättade, sorterade massa saker vad som ska behållas eller kastas.. packade för hemfärd, la fram alla saker jag vill ha med mig under vår resa, sen följde jag med Erika och hämtade upp barnen från skolan, sen fixade jag lite till här hemma. Hann till och med lata mig lite och kolla tv och så:P

Sen avskedsmiddag med familjen då, och efter vi kom hem lite i 10 har jag packat helt klart för vår resa typ! Bara hygiensaker och sånt som ska ner nu!:) Och tro det eller ej men jag tror att jag kommer få ner alla saker jag vill ha med hem nu!! Flyttade om lite i en väska och fick ner resten av alla skor och lite fler kläder där! Så nu har jag bara 2 små högar med kläder som ligger här på soffan, men dem får jag nog ner i resväskan sen när vi kommer tillbaks från västkusten! Känns sååå bra kan ni tro:)

Så imorgon blir det till att avsluta mitt bankkonto, skriva ut lite viktiga saker och så, dubbelkolla så man har allt, och bara njuta av sista dagen här helt enkelt!
Nej nu ska jag försöka sova ändå, haft en lång dag och lovat att va uppe 8 imorgon för att lära Erika hur man gör papa's pancakes vilket barnen älskar:P

Nattinatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0