I Baltimore

Sitter här i Julias rum, vaknade nyss.. 11.45... minns inte sist jag sov så länge!! Sover nästan aldrig längre än 10..
Kom hit i torsdags kväll iallafall:) 8 timmars bussresa, men det var det värt!
Hängde med Julia under fredagen när hon jobbade och sen på kvällen gick på till Olive garden för middag och sen på bio och såg super 8. Bra men läskig! Eller inte läskig, men typ oväntade saker hela tiden som fick alla att hoppa och skrika.. haha.

Och igår så tog vi det bara lugnt på förmiddagen, körde till mallet efter lunch och sen på kvällen gick vi ut i Baltimores hamn med några av Julias kompisar. Mycket trevligt:) Så himla mysigt där nere i hamnen med massa barer och pubar överallt och ungt folk!!

Och idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Julia jobbar lite nu på morgonen och jag vaknade ju nyss somsagt.. Vet inte ens om det är soligt ute men isåfall ska vi nog bara hänga vid poolen. Hade också pratat om att köra in till DC idag men vet inte om vi orkar och om det är lönt..
Imorgon går min buss tillbaks till Boston iallafall. 10.25 och i Boston 18.30.. så lång dag igen.
Men på lördag så kommer äntligen mamma:D Så har bara typ 4 dagar på mig att förbereda allt jag måste göra och packa om osv..

Nej, nu ska jag kila upp och käka lite frukost, eller lunch kanske man ska säga.. och se vad dem gör!
byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0