Imorgoooon!!

Om 26 timmar landar mamma i boston. är jag glad eller vad?? haha:)
Bara tagit det lugnt idag. Gick till banken och stängde mitt konto och så. Dubbelkollat så jag packat allt..

Och ikväll ska vi ju till cheesecake factory. Nina hämtar upp oss runt halv 8. Hoppas vi får ett bord ganska snabbt bara.. Ganska svårt fredag kväll med bord för 10+ pers.. Suger att vi inte kan åka förräns dess men nina kunde inte tidigare och jag har ju ingen bil nu så kan inte köra dit tidigare heller och ta ett bord.. men, men det löser sig nog:)
Det är så konstigt alltihopa, jag är inte ens ledsen. Fast ändå är jag.. Fast jag fattar fortfarande inte att jag är hemma om mindre än 3 veckor.. det är så overkligt liksom.. Sista gången jag träffar mina kompisar här ikväll och vi alla är tillsammans.. Sen vet man ju inte när man ser varandra igen, eller om vi någonsin kommer göra det igen.. Men, kan inte riktigt tänka på allt det där just nu för är bara så glad:)

Så, iallafall.. vet inte om jag skriver imorgon.. kanske finns wifi på hotellet i Boston, men vet inte om jag får tid över.. Men ska ha med mig datorn under hela resan så förhoppningsvis blir det väl nån uppdatering:)
Vet att jag skrivit det förut nån gång, men såhär ser resan ut iallafall: (tror jag.. ärligt talat har jag inte så stor koll.. hade innan men det är mamma som skrivit ut alla bokningar så) haha..

Lör-Mån: Boston
Mån-Tors: San Francisco
Tors-Mån: LA
Mån-Ons: San Diego
Ons-Fre: LA
Fre-Sön: Las Vegas.
Grand Canyon hela lördagen.
Mån-Tis: New York, 4th of July:D
Tis: Tillbaks till Boston
Ons: Flyger 17:30 tror jag det är från Boston till Frankfurt.. sen byte där tidigt på morgonen och landar i Köpenhamn på torsdagen 9:10.

It's gonna be awesomeeeeee!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0