ledig..

Så andra dagen då jag var ledig.. Fast var ganska upptagen hela dagen ändå:)
Var ute och körde med nya au pairen, hon behöver öva lite på körandet så.. inte så lätt i början när man är van vid en manuell bil och köra med den automatiska, även om det är sjukt mkt enklare och jag kommer antagligen förstöra första bilen jag kör när jag kommer hem igen för jag glömt hur man gör:P haha

Sen kollade jag Eat pray love för 5e gången eller så, haha:) och sen körde vi lite mer och jag följde med henne och hämtade upp barnen då hon inte borde köra barnen själv än så..

Imorgon blir att bara ta det lugnt.. ska tydligen bli 90 nånting grader.. (32+) och på torsdag närmre 100.. hoppas prognosen kommer ändras lite för idag var det bara 80+ och det var suupervarmt och riktigt kvavt!
Måste packa imorgon inför mitt besök hos Julia för imorgonkväll ska jag på konsert i Boston och se Kate Voegele och Natasha Bedingfield:) och sen kan jag förhoppningsvis få skjuss till tågstationen på tors morgon av min värdpappa.. annars får jag skjuss av min vmamma när hon kör till jobb 6.30... men bättre än slösa pengar på en taxi iaf:P haha.
Hoppas verkligen megabus's wifi kommer fungera för bussresan är 8 timmar lång..

Nej nu ska jag kolla klart mitt avsnitt av Kitchen nightmares och kanske ett till efter:p hittade en kanal som visar det hela natten fram tills 5 på morgonen.. haha.

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0