Sista natten

Rummet är tömt och allt är nerflyttat till källaren där jag kommer sova dem närmsta 2½ veckorna.
Städerskorna kommer imorgonbitti kl.7 och den nya au pairen kommer runt 7 på kvällen skulle jag tro.
Känns hur knäppt som helst alltihopa. Jag sover sista natten i min säng i mitt rum, som egentligen inte är min säng eller mitt rum, som nu ska "skickas vidare" till någon annan..
Ekar tomt här inne och allt som finns kvar av mina saker är morgondagens kläder som ligger på min stol.. allt annat står i en stor stökig hög nere i källaren.
Det kommer inte bli kul att försöka luska ut vad som finns var och hur det ska gå att leva ur en av resväskorna plus massa påsar och andra väskor som jag förtillfället tryckt ner allt i kommer bli roligt att se hur det går.. haha.

Skulle förresten träffat Djamila och hennes mamma som är och hälsar på nu ikväll men det var tornado varning här i området och thunderstorms. Tornadon nådde inte hit men den kom till Springfield, MA. vilket inte är så jättelångt härifrån.. Inte speciellt vanligt tydligen, vilket jag inte trodde heller. Men min värdpappa sa att New England får aldrig tornados, det är typ lika sannolikt som att Sverige skulle få en jordbävning..
Fast det hände ju ifs en gång för nåt år sen så jag antar att inget är omöjligt:P
Nu förtiden har man ju nästan slutat att bli förvånad när galna saker i naturen händer..

Men men, sängen kallar, sista natten. buhu. kommer sakna dig kära tempursäng!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0