The end

Såå, då är man ingen au pair längre då! Känns huur konstigt som helst!! Så himla mycket som hänt dem senaste dagarna, och jag ber om ursäkt än en gång för dålig uppdatering!

Nya au pairen kom ju i torsdags kväll, så vi pratade bara lite och så, sen gick hon och la sig ganska tidigt för var trött såklart! På fredagen så jobbade jag min sista dag och Erika, den nya au pairen, kom ner runt lunchtid så visade jag henne lite rutiner och så, skickade tjejen till skolan och la killen för en nap.
Sen kom min värdmamma hem tidigare för kl.3 kom vår counselor och skulle prata med erika så.
Jag tog killen till karate och så, sen när jag kom hem hade Heike gått och vi fick ledigt:)

Så på kvällen åt vi middag med Alina, Nina och Anke på cheesecake factory så jag fick visat henne det iaf:P
Och sen på lördagen åkte vi till Boston med Svenja, gick till Quincy market, north end och lite så. Och sen blev det bio på Legacy på kvällen, Hangover part 2, awesome!!:D Nästan bättre än 1an enligt mig.. haha.

Och igår var min sista dag med bilen så jag körde och mötte Nina och åt lunch, klippte mig och köpte hem lite saker som jag behövde. Erika var ganska trött efter helgen kan jag tänka mig så hon stannade hemma men:P

Och idag följde jag med till banken för att lösa in en check och sen till killens skola för att säga hejdå till lärarna och presentera Erika. Och nu är dem iväg i stoughton och gör något så jag bara chillar:)
Är en superkonstig känsla allt detta och det känns så knäppt varje gång jag tänker att det hela är över nu! Kan fortfarande minnas när jag satt hemma och höll på med ansökningen och vänta på värdfamiljer.. Känns som det var igår typ... Kan inte fatta att 1½ år gick så snabbt..

Men det känns bra ändå. Är glad för att få komma hem och jag saknar er alla där hemma väldigt mycket:) kommer bli en stor omställning igen men det ska bli himla kul! ser mkt fram emot den svenska sommaren där hemma:D Men först har jag en månad kvar här att njuta av och massa resande, förhoppningsvis!!
Om det inte blir en tornado, jordbävning, eller en vulkan får för sig att få ett utbrott igen eller så:P haha.

Och på torsdag börjar resandet med ett besök hos Julia i Maryland:) Tar 8 timmar med buss men det är det värt! Inte sett henne sen i september så! Ska stanna där tors-mån. Och sen när jag kommer tillbaks på mån kväll är det bara 5 dagar tills mamma ska komma!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0