Whale-watching

AHHHHH, skrev nyss ett långt inlägg som försvann tack vare det sjukt sega internetet här på hotellet!
Så nu orkar jag inte dra allt igen.. men idag var awesome iaf! Var på whale-watching och såg denna gången var det faktiskt värt det! såg jättemånga valar och såå nära! skitcootl:D

Sen käka vi lunch på Quincy market och gick till Downtown crossing och köpte en ny resväska till mig, den andra jag köpte för inte så längsen tappade ett hjul så var lika bra.. denna verkar bättre iaf!
Sen blev det middag på Fire and Ice, lika gott som alltid!

Igår var jag i Boston från runt 2 med Erika och lämnade av väskan här och checkade in, sen mötte upp Nina, Alina och Ninas nya au pair o åt middag på Dick's. Sen mötte jag upp mamma på flygplatsen, så kul att hon äntligen är här:D men sorgligt att behöva säga hejdå på riktigt till alla:(

Så imorgon blir det ompackning sen till flygplatsen direkt tror jag för lunch och sen går flyget halv 3 till San Francisco. Så nästa gång skriver jag förhoppningsvis från SF!:)

nattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0