mat bio mat bio mat

Helluu. Redan onsdagkväll igen då.. vet inte vart veckan tog vägen. skönt:) Helgen bestod iallafall som rubriken lyder mestadels av mat, bio, lite mer mat, en till bio, och ännu mera mat. haha.
På fredagen så gick jag och Djamila ut o åt, var så sjukt trötta efteråt men var inte redo att åka hem än så gick upp till bion för att se vad som gick 21.40 en fredagkväll.. inte så mycket kan jag säga för allt hade redan börjat eller började inte förräns om 40 min eller så.. så fick bli 'Big Mama 3'..haha. Tro det eller ej men den var faktiskt riktigt rolig! och speciellt en fredagkväll när man är så trött så man skrattar åt minsta lilla:P

På lördagen så blev det lite sovmorgon, sen iväg till ymca för lite zumba. Sen efter lunch iväg till mallet där jag åt tidigt middag/sen lunch på cheesecake factory med Nina, svenja och djamila. Efteråt gick jag o svenja och kolla runt lite men jag var så sjukt trött så ville bara köra hem.. vet inte vad som vart fel med mig.. kände mig som en zombie hela helgen! Så åkte hem och kollade nån film eller nåt.. minns inte ens.. haha.

På söndagen så träffade jag svenja vid 12-tiden på Patriot's place för att se 'the kings speech'. Helt ok film, mest nyfiken eftersom den fick så många oscars.. Men ganska lång. Har sätt bättre kan jag ju säga!
Sen efteråt kollade vi runt lite där, och sen skulle svenja jobba så jag körde till Legacy place och träffade Djamila, gick och åt på Friday's. Fyy vad mycket jag åt igen! haha. Så himla billigt ju.. sätta ihop sin egen meny med appetizer, entree och dessert för 13 dollar.. ingenting ju! inte om man jämför med hemma iallafall..

Och denna veckan har inte varit så spännande.. Träffade Djamila i måndags o gick på Olive Garden.. igår var jag helt slut för hade en väldigt jobbig dag med barnen så då gjorde jag ingenting mer än att gå och lägga mig tidigt..
Men st patricks day imorgon.. vet fortfarande inte om jag ska göra nåt speciellt.. får hitta på nåt roligt till helgen istället känns det som. Störigt när det är mitt i veckan så!

Nu är det förresten mindre än 3 månader kvar tills au pair-tiden är slut. hur sjukt är inte det?? Mer än 15 månader har jag varit här nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0