snö...

Det är den 24e mars, och det SNÖAR!! aahh jag blir galen på detta vädret! Förra året vid den här tiden gick jag i shorts och t-shirts varje dag och det var typ sommar.. och nu är det freezing nästan varje dag.
Eller, förra veckan på torsdagen hade vi runt 15 grader och sol, och på fredagen var det uppe i 23 grader!! då tänkte man ju att ja nu kommer det äntligen! Men tydligen inte.. prognosen för helgen och nästa vecka är soligt, men bara runt 5+ som mest eller nåt..
Helluu, vi behöver lite sol och värme nu tack! Blir på så himla bra humör såfort solen tittar fram, men det ändras lika fort när det är grått och kallt kan jag säga..

MEN, idag har mammi bokat resan hit, så den 18e juni landar hon:D Mitt år slutar ju den 6e juni.. bara lite mer än 2 månader kvar! craazy..
Så måste planera lite vad jag ska göra under den tiden innan hon kommer hit, men förhoppningsvis är det varmt då iaf så i värsta fall får man väl bara ligga ute o steka:P

Så nu måste vi börja boka och planera allt annat. Blir Boston - San Francisco - LA - San Diego - LA - Lag Vegas - Grand Canyon - Las Vegas - New York - Boston - and then Sweeeden. Flyget hem går den 6e Juli, förhoppnngsvis:)

Och tiden bara flyger iväg just nu.. Man får njuta så länge det varar!


17 mars förra året i nyc, top of the rock:) 25 grader..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0