1 more month..

23 arbetsdagar kvar nu.. sjuukt! kan inte fatta att det hela snart är över. Efter 1½ år som känns som så mycket längre fast ändå jättesnabbt. Går inte att beskriva. Kommer bli jätteroligt att komma hem och jag ser verkligen fram emot det men jag kan ändå inte fatta att allt detta är över efter så lång tid. Hela ens liv här liksom..
Ska verkligen njuta av allt den sista tiden och varje dag försöka se allt positivt som händer och allt jag har att se fram emot!

Denna helgen så var jag på Friday's i fredags med Djamila, sen var vi på bio och såg 'Hanna'. Inte riktigt vad vi förväntade oss men den var faktiskt riktigt bra!
Lördagen tog jag härlig sovmorgon, skype och lite så, sen mötte jag upp Svenja och Djamila på braintree mallet. skulle egenligen in till boston men det var ganska så kallt och alla som skulle med från början ställde typ in så vi bestämde oss för att bara hänga där istället. Så blev cheesecake factory och lite shopping (fast jag handlade inget!!, mamma:P)
Sen körde vi till Legacy place där vi mötte upp Clara och kollade runt lite. Dem ville på bio men det var inte så lönt för mig och Svenja för vi skulle hem till Nina på kvällen, så körde dit istället. Kollade film och så, sen körde jag hem efter 10 nån gång.

Söndag morgon stod alarmet på 6:10. Lämnade huset en timme senare för att bege mig in till Boston och The walk for hunger. Var ju mitt clustermöte så mötte upp min counselor och de andra tjejerna från mitt cluster och så började gåendet:)
Gick inte alla 20 milesen, men det blev 12 miles, sen gav jag upp. Fast 12 miles är 19,3 km så jag är gaanska nöjd ändå kan man väl säga! Var helt död igårkväll.. Träffade Djamila och Clara för middag men satt tyst som en zombie och mådde skit.. så körde hem och gick och la mig halv 9, haha.

Och idag har varit en bra jobbdag får man väl säga! Superfint väder, playdate i parken i eftermiddags och så köttbullar till middag såklart som varje måndag;) Och nu gossip girl om 10 min, kunde inte bli bättre:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du e duktig! Både med promenaden och non-shoppingen! :)

2011-05-03 @ 07:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0