Another friday..

Fredag, igen. helt galet! 14 arbetsdagar kvar och 20 dagar tills den nya au pairen kommer!
Veckorna går så sjukt fort nu.. Playdate i måndags, skola för båda tis + biblan efter skolan, onsdag dansklass för tjejen efter skolan, tors karate för tjejen och idag karate för killen. Hade tjejen hade ingen skola idag men vi hade en bra ledig dag trots att det var fredagen den 13:P!
Vi gick på bio och såg Rio the movie. haha den var bra iaf:)
Har försökt göra klart min läxa för weekendclassen jag tog för sådär 5 veckor sen, bara 1 vecka kvar att lämna in den:P alltid sista minuten ja... gick ut med Djamila i ons & torsdes, annars mest tagit det lugnt.

Och nu ikväll så var vi hos Svenja och kollade film och lite så. Såg Blue valentine. Var helt ok, lite konstig men ville mest se den för Ryan Gosling är i den:P
Imorgon ska vi kanske till nån strand, till Cape Cod eller nåt. Hoppas de blir fint väder bara! Varit lite halvtrist hela veckan men idag var det sol och 25 grader eller nåt:)

Bara kul saker att se fram emot nu! Nästa helg ska vi va hemma hos Alina på fredagen och laga middag tillsammans, alla är ansvariga för en rätt och jag fick appetizers. och jag hatar ju förrätter, är så himla petig... så har ingen aning om vad jag kan laga! hjälp?! Men det ska bli kul iaf!:) Sen på lördags förmiddagen ska jag på tjejens dansuppvisning, och sen efteråt är det Kiss concert, yeaah!!:D och efteråt kör vi nog till Svenjas värdfamiljs beachhouse och spenderar natten där så vi kan chilla på stranden hela söndan!

Sen är mina värdföräldrar iväg den veckan efter det och farmorn och farfarn kommer hit, och sen på helgen därefter så åker vi till NYC lördag-måndag över Memorial weekend. Sen jobbar jag mån, tis, ons, och på torsdagen kommer den nya au pairen och sen på fredag blir det väl till att jag och min vmamma visar henne runt och så:)

Så shit vad fort allt kommer gå nu alltså.. får passa på att njuta och ha kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0