awesome weekend:D

Denna helgen var braa, väldigt bra! Middagen hos Alina i fredags var jätterolig och GOD mat som alla hade lagat!:) Jag gjorde bruschetta som förrätt och det blev väldigt uppskattat vilket var kul:D
På morgonen där efter så lämnade jag Alinas hus strax efter 9 för att köra till min värdtjejs dansuppvisning. Trodde bara den var en liten stund men den var mer än 2 timmar lång.. haha. Men det var kul iallafall, dem var så duktiga allihopa:) och så söta typ 2-åringar också som dansade i sina små ballerina outfits!

Efteråt var det bara hem snabbt och hämta lite saker och sen mötte jag upp Svenja och Alina i Mansfield så körde vi tillsammans till comcast center där KISS-concert skulle va! Konserten var hur bra som helst, så himla många bra artister och supertur med vädret hade vi! strålande sol hela dagen så brände mig såklart i vanlig ordning.. och regnade jättelite i slutet men då brydde vi oss inte ändå för hade packat ihop filtarna och så och dansade runt för att hålla värmen:P haha.
Får nog säga att OneRepublic var bäst bara för att dem är mina favoriter! Men The script var också riktigt bra och Mike Posner och Flo Rida! Vi körde inte hem förräns 11-halv 12 eller nåt och vi kom dit 2 på eftermiddagen så var en lång dag kan man väl säga.. men mysig!

Sen så igår så körde jag först och hämta upp Djamila sen mötte vi upp svenja, nina och alina och körde till Rhode Island runt Newport där vi åt lunch på ett jättegulligt café, sen körde vi till svenjas familjs beachhouse och parkerade och promenerade lite på stranden och så och gick till några klippor.
Sen när vi kom tillbaks på kvällen så gick vi och såg Pirates of the Caribbean i 3D. Den var helt ok men ändå besviken. Man satt bara och väntade på att dem andra karaktärerna skulle komma hela tiden också gjorde dem aldrig det.. och man fick liksom inga riktiga svar eller ett slut.. så antar att det kommer ännu en film.. själv tycker jag nog att dem skulle slutat efter den 3e filmen!

Nej nu ska jag passa på att städa och packa lite. Farföräldrarna och barnen kör mamman till flygplatsen för tillfället så jag fick lite ledigt!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0