godmorgon godmorgon!

Sitter här vid köksbordet, börjar om 5 min. Städerskorna är där uppe och barnen kollar film här nere på i-paden.
Vaknade på ett strålande humör faktiskt :D Allt känns så skönt och roligt. No worries, bara kul saker att se fram emot liksom!
Körde min värdpappa till flygplatsen igår, han är på en konferens i New Orleans och min värdmamma flyger ner på måndag. Så på söndag kommer farföräldrarna ner så vi har barnen tillsammans nästa vecka. Men det ska nog gå bra:)
Igår var jag ute med Djamila och catcha upp lite, inte setts sen i lördags ju:P
Och imorgon ska vi ha middag hos Alina och alla ska ta med en rätt. Jag har ju appetizers och jag har fortfarande inte kommit på nåt... får väl bli chips & salsa och sånt ändå då, fantasilös som man är:P
Sover nog där, och sen 10 på lördag har min värdtjej sin dansuppvisning. Och sen på eftermiddagen är det kiss concert äntligen:D
Och direkt efter det kör vi till Svenjas familjs beach house vid Newport i Rhode Island.
Har redan skrivit allt detta tror jag, men är så senil för tillfället så måste ändå påminna mig själv igen:P

Nej nu är den 8, dags för jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0