kanske inte så sund..

Nej denna dagen var väl inte precis den sundaste dagen.. heter det ens så? låter väldigt fel.. haha. aja skit samma, min svenska är inte den bästa längre, men alla vet iallafall vad jag menar!
Bakade brownies med tjejen och sen så fick jag mitt efterlängtade paket från mamma med massa svenskt gott godis:D som jag har tryckt i mig hela dagen..
Och sen träffade jag Djamila nu ikväll och gick och åt. Var inte speciellt hungrig med tanke på allt jag ätit hela dagen så tog bara mac&cheese. haha trodde aldrig jag skulle beställa det på en restaurang! och det ska jag aldrig mer göra heller för fy vad äckligt det var! Tur att det bara kostade 6 dollar och att dem gjorde fel och gav mig en stor portion som egentligen var dubbelt så dyr fast jag bara beställde en halv.

Har aldrig varit så förtjust i ost innan jag kom hit, men här har man liksom inget val för det är ost i och på allting..
Och barnen älskar ju såklart mac&cheese, och ibland när jag är lat och vill äta nåt snabbt blir det att jag tar lite också. Och nu tycker jag till och med riktigt mycket om det! fast bara sorten i förpackning. haha det låter ännu värre för oftast är väl hemlagat godare men inte i detta fallet. Den blå lilla förpackningen som alla älskar här är det bästa. Gjort med riktigt fejk gult lysande ostpulver, men mums vad gott det är, och med lite svensk allkrydda på det!:) haha.

Oj vilken ostdiskussion det blev här, var inte riktigt tanken. Ville bara skriva nåt om dagen. Slarvar så mkt med bloggen men nu är det inte långt kvar och jag vill verkligen skärpa mig nu den sista tiden och skriva ner så många minnen som möjligt. Så nåt litet varje dag ska det iallafall bli!

Nej nu ska jag sova, gonatt!



bild tagen från thethriftymommy.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0