Muuusic!!

Glömde förresten säga i det förra inlägget att på tal om att ha saker att se fram emot så har jag nyss köpt konsertbiljetter!! Har inte varit på mer än en konsert sen jag kom hit vilken var väldigt kass, Yann Tiersen var det. Så det är jag väldigt besviken över. Trodde verkligen att jag skulle gå på hur många konserter som helst under min tid här. Men väntade för länge med att boka alla jag ville se och så blev det slutsålt:(

Men nu jävlar!! Idag så bokade jag biljetter till Kiss concert (kiss 108 är bostons hit radiostation typ) så det är väl som NRJ in the park typ, fast lite större hoppas jag:P Dit kommer iallafall Flo rida, Mike Posner, One Republic, David Guetta, The Script, Taio Cruz, Sean Kingston, Far East Movement, Jessie J, Tinie Tempah, Cody Simpson, Big time rush, New Boyz och The ready set. And more to come:) Lägger till nya artister hela tiden så detta ser jag verkligen fram emot, kommer bli awesome:D

Och sen så ska jag se Kate Voegele (som spelar Mia Catalano i One tree hill) som turnerar tillsammans med Natasha Bedingfield. Så det kommer bli grymt det med!
Så efter detta kommer jag nog känna mig ganska nöjd ändå:)

Kommentarer
Postat av: Steph

GILLA!! :D Vad skoj! jag vill också på konsert!

2011-05-03 @ 14:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0