nooooooooo

Snälla, kära, rara Grimsvötn vulkan, sluta med dina utbrott NUU!!! Låt askan falla till marken eller blåsa upp till nordpolen eller nåt. Jag dör om det händer samma sak som förra året!!
Mamma ska flyga hit om mindre än 4 veckor nu och dem har ingen aning om vad som kommer hända, vad konsekvenserna kommer bli eller hur länge utbrottet kommer att fortsätta.. Det känns ju lugnande, NOT!!!

Ska ju inte ta ut nåt i förskott men all min positivitet och glada humör som jag känt sista tiden försvann direkt när jag hörde om detta. Nu vågar jag inte se fram emot något alls för jag vet inte om allt vi har planerat i månader kommer att bli inställt nu. vilket suger, jävligt hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0