sommar!!

Nu börjar det äntligen kännas som om sommaren har kommit till New England också! Varit strålande sol och supervarmt både igår och idag, och väderprognosen för helgen och nästa vecka ser bra ut:D 80+ (26+ celsius)varje dag!:D Tar lite tid att vänja sig vid värmen bara när det har vatt så pass svalt länge nu.¨
Hade det vatt så här varmt hemma hela sommaren hade det varit perfekt eftersom det oftast är blåsigt i malmö och fläcktar från havet. men här står luften typ still och det är sjukt kvavt hela tiden.
Men, ska inte klaga! bättre än kyla iallafall:)

Har förresten kommit långt på rummet, packat 2 av mina väskor och inte övervikt änsålänge:D tror jag.. haha.
Fast har ju ganska mkt kvar att packa ändå.. så vi får väl se hur det går. Har ganska städat här för tillfället ändå får jag väl säga!
Men farföräldrarna har ju varit här sen i söndagskväll och dem ska bo i mitt rum fredag-sön för jag ska ändå sova hos Nina imorgon och sen på lördag morgon bär det av till NYC dit vi stannar tills måndag eftermiddag!!:) Näst sista gången där innan hemfärd.. 13 gången nu! Finns det nån bättre stad?? <3

Har varit en bra vecka iallafall och gått bra även fast föräldrarna varit borta så har barnen varit snälla:)
Vid den här tiden om en vecka så är den nya au pairen här! hur sjukt är inte det egentligen?
Har 5 arbetsdagar kvar nu men imorgon är ju fortf farföräldrarna här så då känns det inte riktigt som en vanlig arbetsdag heller och sen på fredag nästa vecka är ju min värdmamma hemma också. Så typ 3 ensamma arbetsdagar kvar då!

Nu ska jag bara kolla en film och göra absolut ingenting. sjukt trött och såå mätt efter vår supergoda tacos-middag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0