tattoo

Yaay, igår så gjorde jag min första tatuering:D Gick tillsammans med Nina till Harvard Square där vi gjorde det på the chameleon. Hon var inte säker först om hon skulle göra det eller inte och först sa dem att dem nog inte hade tid för oss för drop-in var mest på lördagar så vi skulle ha bokat. Men sen kom vi tillbaks efter en timme eller så och då sa hon att det funkade iallafall!
Så jag fick börja lite så Nina fick se att det inte var så farligt ändå:P Självklart gjorde det ont, men inte alls så som jag trodde faktiskt! kändes typ som om jag hade haft jättehåriga ben och någon slet ut tusen hår på en gång typ.. hahaha. eller som sandpapper eller nåt.. Iallafall, sen gick hon in i rummet brevid. Fast hennes var betydligt större så tog längre tid så jag fick se den sista stunden när hennes gjordes:)
Jag gjorde min på ankeln och Nina sin på höften. Hon gjorde en hibiskusblomma tror jag det heter och här har ni min "Believe";


fortfarande lite röd och svullen och idag svider det och kliar..
Men är väldigt nöjd iaf:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0