uppe med tuppen

Eller kanske inte riktigt men.. fick gå upp 06.50 för städerskorna skulle komma. Och det händer inte så ofta att jag går upp innan 7. Tycker det är jobbigt att gå upp halv 8 nu förtiden som jag oftast gör, så fattar inte hur jag klarade att gå upp innan 6 förut när jag pluggade..

Torsdag redan igen då, härligt:D fredag i morgon och så heeelg! Fast idag är helt ok! Börjar om 5 min, fixar barnen för skolan och kör killen dit vid 9. Hänger lite med tjejen på förmiddagen och sen drar hon till skolan. Och sen chillar man i 3 timmar och sen hämta upp båda, hem för lite snacks och sen till karate. och sen är jag off:)

Lite jobbigt när städerskorna är här nu på morgonen bara.. går oftast vid 10 eller nåt men det känns som man är ivägen vart man än är. Fast klagar inte, nystädat rum och nybäddad säng, inte helt fel:)

Nej nu ska jag gå upp och göra lite frulle. Hänger alltid nere i källaren på städ-morgnarna så man får lite privacy och här kan jag fixa till mig i lugn och ro.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0