Düsseldorf och Bryssel

Det var väldigt, väldigt längesen jag skrev något här nu. Har inte riktigt känt för det men nu blir det ett nytt försök:)
Det har inte hänt så jättemycket sen sist men. Har mest jobbat och så. Och haft semester en vecka då vi åkte till Alanya, Turkiet:)
Om nån inte vet vad jag gör så jobbar jag halvtid i receptionen på en gymnasieskola. Bara tillfälligt men jag är glad så länge jag har det jobbet!

Jag saknar fortfarande USA väldigt mycket, varje dag. Det är trevligt här hemma i Sverige också men:) Helt olika liv liksom. Men snart får jag iallafall träffa några av mina kära vänner som jag träffade i usa! Ska nämligen åka till Düsseldorf den 9-13 december och hälsa på Svenja och Nina:D Och Alina och den andra Nina bor också nånstans precis utanför Düsseldorf så förhoppnngsvis hinner jag träffa de med! Hade varit superkul, hela gänget samlat igen liksom!:)

Sen så har jag och mamma bokat en resa till Bryssel över nyår! Jag har ju varit i Bryssel en gång innan i 3 veckor då vi gjorde vårt projektarbete i 3:an om belgisk choklad. Har varit i roligare städer men jag vet inte riktigt vad det är, men jag gillar Bryssel ändå:) Nu kommer vi vara där den 29 dec-2 jan. Var egentligen tänkt i mellandagarna men sen tänkte vi att det kunde vara ganska kul att fira nyår någon annanstans ändå. Så det blir nog bra:)

Nu ska jag gå en sväng till centrum och hämta mina skor som äntligen har kommit sen Nelly's highheels event!
Bara 2 månader försent men... bara hoppas att de passar nu då:)


Kommentarer
Postat av: Mammi

Yeay! Äntligen :)

2011-11-11 @ 08:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0